Metodit
Tajoamme tarpeisiisi räätälöidyt online- ja offline -tiedonkeruumenetelmät tavoitelluista kohderyhmistä, kvalitatiivisesti ja kvantitatiivisesti.

Online-tiedonkeruu
Tavoitat kauttamme yli 650 000 eurooppalaista kuluttajaa 19 maassa.
Tiedossamme on kattavat profiilitiedot motivoituneista panelisteistamme.
- Käytössämme on joustava sekoitus rekrytointilähteitä.
- Rekrytoimme panelistit vain markkinatutkimustarkoituksiin.
- Tuplahyväksyntä (double-opt-in) paneeliemme jäsenille.
- Paneelin jäseneksi vain kutsulla.
- Valitsemme rekrytointikumppanimme tarkasti.
- Jatkuva laadunvarmistus - laatustandardi ISO 20252
Puhelinhaastattelut
Tarjoamme tehokkaita ja laadukkaita puhelinhaastatteluita kahdeksassa Euroopan maassa. Kokeneet haastattelijamme takaavat markkinoiden parhaan laadun.
- Kapasiteettimme on yli 500 CATI-paikkaa.
- Soveltuu sekä B2B, että B2C -haastatteluihin.
- Tehokkaat haastattelut - moderni tekniikka.
- Laadunvalvonta ja jatkuva koulutus on tärkeässä roolissa projekteissamme.
ESOMAR -säännöt ovat kenttätyömme perusta. Kaikki järjestelmämme ja rutiinimme toimivat ISO Standardin ja ESOMAR -sääntöjen mukaan.
Henkilökohtaiset haastattelut
Henkilökohtaisia haastatteluita tehdään asiakkaan toivomassa paikassa: ostoskeskuksessa, lentokentällä, kirjastossa, kotona, työpaikalla tai esim. Norstatin toimistolla.
- Laadukkaita henkilökohtaisia haastatteluita paikallisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti.
- Haastattelijat koulutetaan erikseen jokaista projektia varten.
- Henkilökohtaiset haastattelut paikallisesti tai valtakunnallisesti
Rekrytointi
Ryhmäkeskustelut, käyttäjätestaukset, syvähaastattelut: etsimme ja sitoutamme haluamasi kohderyhmän mukaan tutkimukseesi tai testiisi. Ryhmätilamme mahdollistavat reaaliaikaisen seurannan, myös striimaus on mahdollinen.
Mysteryshoppaus
Mysteryshoppaus on osa henkilökohtaisten haastatteluiden tarjontaamme. Koulutetut shoppaajamme tekevät asiakaskäyntejä asiakas- tai palvelukokemuksen mittaamiseksi. Mysteryshoppausta tehdään läpi Suomen.